16 فروردين 1390هدف از این بحث، منظور زیبایی سازمان و مدیریت در خلاقیت و پویایی است، اینکه مدیریت باید دارای فلسه باشد، اینکه در آن رویکرد انسانی اهمیت ویژه ای دارد و در این رویکرد انسانی همدلی، پیشرفت، اخلاق و جامعه نقش و اهمیت خود را دارند. ... «مدیریت زیبا» مدیریتی مشتری مدار است و در این مدیریت پیوند نزدیکی بین مشتری مداری و تحقیق و توسعه وجود دارد. از ویژگی های «مدیریت زیبا» توجه به رضایت مشتری ، همدلی مشتری و احترام مشتری است. همچنین یکی دیگر از ویژگی های اساسی مدیریت زیبا، تشکیل تیم های نو آوری است. و این تیم های نو آور از نخبگان درجه یک رشته های مختلف تشکیل می شود و چیزی که باید بر آن تاکید ورزید، آنست که رفع نیاز مشتری از طریق دستیابی به تکنولوژی در فعالیت این تیم ها اهمیت بیشتری دارد. «مدیریت زیبا» نظام زیبایی نیز باید داشته باشد. مدیریتی که توسط فلسفه ای هدایت می شود، می بایستی منطقی و با ثبات باشد و برای رسیدن به چنین شرایطی، سازمان می بایستی بر اساس نظرات مشتری متحول شود. مشتری امروزی در واقع چندین چهره دارد: چهره خریدار، چهره مصرف کننده و چهره یک شهروند و یک همنوع اگر مشتری خریدار باشد رضایت او به لحاظ کیفیت و شرایط اقتصادی مصرف ، اهمیت پیدا می کند و بدنبال آن مدیریت باید سازمان را به طرف ارائه خدمات مناسب به مشتری هدایت کند. اگر مشتری مصرف کننده ی کالا باشد، ما همدلی مشتری را با خود باید کسب کنیم و هنگامی که با چهره شهروندی روبرو هستیم، هدف جلب احترام او نسبت به سازمان ما می باشد. برای رسیدن به این حّد از اهداف مشتری مداری، سازمان باید با وجدان بیدار عمل کند و شجاعت اجرای آن چه را به رضایت، همدلی و احترام مشتری می انجامد، داشته باشد
مشتریان بانک ملی ایران استحقاق دریافت بهت ... ...
نشست صمیمانه مدیرعامل بانک ملی ایران با ه ... ...
صفحه مدیر عامل بانک ملی ایران در شبکههای ... ...